Garantie/ Reparatie
1. Artikel defect ontvangen
Is het artikel defect bezorgt of is deze kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht dan binnen deze 14 dagen zichttermijn. Wij zorgen dan dat het artikel zo snel mogelijk word omgeruild.
2. onze garantieperiode
Heeft u bij Lobbert Steigerhout een meubel gekocht en gaat deze binnen een bepaalde tijd stuk? Wij handelen deze klachten graag goed en snel voor u af. Wij geven u 1 jaar garantie op onze meubels en accessoires, mits ze voldoen aan de voorwaarden van punt 3 kunt u hier gebruik van maken.
Wij geven 1 jaar garantie!!
3. Gegronde klacht
Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Onredelijk gebruik
- Gebruik voor commerciele doeleinden
- Gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
- Onjuiste opslag of onderhoud door koper of derden
- Door professioneel gebruik
- Het werken van hout
- Krom trekken van hout
- Onbehandelde meubelen en accessoires buiten neer te zetten
4. Geen garantie op het werken van hout
Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.
5. Een klacht of reparatie melden
Dit kan per e-mail of telefonisch. Mocht u niet tevreden zijn over uw product dan kunt u dit zonder reden retour zenden binnen 14 dagen onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
- E-mail adres: info@lobbertsteigerhout.nl onder vermelding van uw ordernummer.
- Telefoonummer: 06-37269770 bereikbaar maandag t/m zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur
Wij zullen uw klacht of reparatie zo snel mogelijk na ontvangst beantwoorden, mocht het langer duren, dan nemen wij uiteraard contact met u op.
6. Duur van reparatie
De duur van een reparatie (omruiling) proberen wij binnen 1 week op te lossen. Wanneer het langer gaat duren, nemen wij uiteraard contact met u op.
Tevredenheids Garantie:
*Niet Goed ,Geld Terug Garantie*
*14 dagen Bedenktijd*
*Veilige Betaling*
*Alles Handgemaakt*
*Snelle Levering*
*100% Kwaliteit*
*Lage Verzendkosten*